My Beloved Followers

Wednesday 4 April 2012

Yeah I know


Semua orang ada problem kan , and everybody has bad times . yeahhh . mesti lah pernah kan . alololo tipu jaa tak pernah . haha . hmm , okey-okey *kesat air mata* xD ada benda sikit nak cerita nie . Tadi kan dia col kita an , pastu borak-borak . terkeluar topik pasal setia or nott .
Then Lynnd terkejut lah jugak . tak pasal-pasal kelua pulak topik tuu . untungg ahh perli aku ann . mula lahh aku takde mood nak talk dengan dia kan . lantak ahh nak cakap apa , kesah pulak aku .
Bila dia dengar suara aku lain macam jaa terus dia pujuk aku , "dah makan kea , sehat tak , rindu apa bagai . K actually aku ada lahh touching sikit ahh kann . takpe lah aku bukannya
SETIA sangat ponn . perli lah lagi , cakapp apa yang kau nak . Kadang-kadang menyirap pun ada dengan diaa wehy .
Weeeee , ehh suka pulak aku , yelahh dia bagi ayat sweet tadi  . Untung lah kan kan kan . dia selalu bagi aku ayat sweet aku jer buat donno . HAHA xD banyak kali dia tadi cakap I LOVE YOU BABY , I MISS YOU BABY . Ok mengada an an an . kembang hidung japp .
biar dia meroyan sorang-sorang . bila aku tak layan mula ahh cakap aku baby demokk , baby tembam . kalau aku tendang sia-sia jeaa kau kan Fendyy . semakin nakal kau si budak K-POP .