My Beloved Followers

Wednesday 14 March 2012

my life , my story ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Rasa macam dahh lama tak update blog . Hahahaha . A'ah menipuu ahh kauu Lynnd >< Untungg lah  semalam aku tertekan SILENT MODE and then bilaa check ada 8 misscall 5 messages . Sorry guys bukannya tak nak answer but Lynnd tak perasan my phone in silent mode . Mesti korang ingat Lynnd tak nak angkat kan ?  baguss ah tangan kau tuu tertekan silent mode . bodoh ahh . hahaha . And then pukul 3 masa nak tidur baru check phone . terperanjat aku dibuatnyaa . penat aku nak explain dekat dorang semua . merajuk-merajuk kaww-kaww. bukann salah aku dohh , salah phone lahh .
 rasa kesian pun ada .
 ohh my sayangs , 
my nashrul , my my my ekhemm . hee . 
Hurmm guys Lynnd just nak bagitahu tak semua benda kita boleh cerita dalam blog kan ? bukannya apa . yelahh tak semuaa benda kita boleh cerita dekat orang . Bilaa dia dapat tahu story kita tuh menjaja pulakk kau dekat luar sana . Mule lah orang semua pandang kita macam sial jaa ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐Nak-nak pulak public , ohh no . Jangan lahh macam tu . Better simpan story tu dekat dalam hati jerr kan senang :) nanti takde ahh gaduh-gaduh bagai . Tak pun pergi belakang pintu tandas awam korang tulis lahh luahan hati korang . Ade sorang member aku pernahh buat . macam sakai kenn ? Dia cakap bilaa dah buat dia rasa puas . hahaha . nak try jugakk lahh nanti . 
macam best jerr xD