My Beloved Followers

Tuesday 13 March 2012

I'M SHOCK ! :)


Tadi lepas bangun tidur akuu dapat gambar nieyy . hurmm , bila aku bace messages nieyh . 
OMK nieyh messages yg fendyy bagi aku semalam . Aku pun tak tahuu kenapa 
dia hantar gamba niehh . Then aku tanya dye why hantar gambar nieyh then dia cakap actually semalam dia nak hantar messages tuu but dye takod sebab nanti aku hempok dia . 
Hahahaha . ape lahh . and  then dia TERHANTAR . tuu lahh phone touch screen bagai . mesti dia menggelabah bila tersent dekat aku .

Bilaa aku dapat text dari dia aku reply lahh "I love you"  :) and diaa terus menangis . Hmm , kesiann fendyy . Ohh baru akuu tahu thats why laahh dia hantar gambar nieh yang kiteorang text semalam tuu . 
Kesian Fendyy sampai demam diaa bila aku mintak clash .
 FORGIVE ME :'( this all my MISTAKE :(