My Beloved Followers

Wednesday 17 April 2013

HELLO!

Hello guys! and Hello April! Be nice with me horr . HAHA ~
now i'm realize we don't make someone sad maybe we'll hurt too :'( and aku pun bukannya PERFECT maybe . Aku tak faham kenapa dia baik sangat?
Dah macam macam kot aku buat dia sakit hati, tak pedulikan dia, benci dia, but he still love me and tak pernah buat aku sakit hati. Teruknya aku buat dia macam tu .
Idk how to say . Apa yg aku nak semua dia boleh . See ?
 I'M SO TERRIBLE !! Selalu buat dia sakit hati . Dear i'm so sorry
selama ni i buat u sakit hati . I'm admit the first i tak suka you but dah lama2 i suka dekat you and maybe bila i dah mula suka kat you, you must treat me better and
 don't leave me maybe ? OK ? So hard want to say what
 i'm feel now~ Now baru sedar if buat orang tu sakit hati maybe org lain akan buat kita sakit hati . Not all ~ but yeah it's a fact ! I'm sorry make u feel stupid
Wilson Tan Chun :'( selama ni aku tak appreciate pun dia~
and now ya i know. I LOVE YOU <3