My Beloved Followers

Friday 8 June 2012

LOL After Haha

                                                    -Happy Faces-

Sometimes feel like a so goooood , sometimes feel like a crazy , sometimes feel like a ...... I don't know why leih. Why why why? hmmm . Hey guyzz better try to achieve your own glory, make your own story, and make people proud of you . Success is never found . Failure is never fatal . Courage is the only thing . Like my look ? Hahaha , Hey! You've been fooled by this face gesture . I'm one of the evil like i said before & Im not that innocent as I look . I do sins, everyone does . Vengeance is sweet . I believe in spiritual things . Don't judge a book by cover okay? please create your own style .

Sometimes aku gila macam harem . haha , buat-buat pekak is my hobby leih, like i said who cares ? tak heran pun ahh nak cakap apa bagai . macam si Henry dengan Calvin suruh aku masuk hospital sakit jiwa , and panggil aku TEDDY+PANDA . Whadda ? eh tak heran pun . haha . itu panggilan yang comel and i'm proud xD aku kena bahan dengan 2 ekor tu thats why aku panggil Henry sialan & Calvin cibai . best kan ? pffffttt. bak kata Bernard you like a "MATAFAKA" . hahaha . Lolss.

Nak kawan aku ker tak nak ker ? pergi mampus kau lah kan. macam batak sangat aku nak kawan dengan kau mcm si ......... FIKIR HERAN? FIKIR BAGUS dah kau? alaaa jelous ker aku ramai kawan lelaki? bukan aku yang cari dorang. alaaa gelabah wehy. cakap aku gedik? LOLSS sekarang siapa yg gedik? aku bukan macam kau control ayu depan jantan. tak laku ahhh BAJET AYU tuu. STUPID THING DEI !