My Beloved Followers

Saturday 3 March 2012

RING! RINGG!

Wink-wink , telefon berbunyi lhaa . Hahaa , malasnyeaa nak angkat
sebab suara saya tak sedapp and tak sehadd . mwehehe ,
 itu adalah alasan bilaa bf kea bff kea mbr2 kea yg CALL
akuu then aku cakap macam tu , sorry to say lhaa BROO
mane2 member-member aku yang dah bacee nieyy , hehe ,
 jangan marah Lynnd taww .

Kadang-kadang member2 aku tanye ape lhaa penyakit
 tak nak angkat phone , malas TEXT , and selalu OFF PHONE ,
 akuu ponn pelikk lah apa penyakit nyea . bila ON FON ,
 banyakk gilaa misscall and mesej , woww , kesian korangg kann ?
takot akuu hilang bawak ke thailand yerr ? heheh .
NO BABE , malas nak on phone sebab takdee mood and kadang2
 ade seseorang yang tak berkenaan kacau akuu .

Fendyy selalu merajukk dengan akuu sebab takk reply text
and tak answer bilaa dye call aku , sorry lah yeaa , hee ,
tapi kejapp je merajuknyea . aptb punyaa mat jambu .
 and sometimes my fwendz merajuk jugakk , dye orang cakap
akuu macam CHIPSMORE sekejap ada sekejap takde . ehh sedap nye
panggil aku chipsmore yea , takpe2 cakap lah ape2 yang korang suka .
 Tapi aku tetap OFF PHONE .